FANDOM

ME3
ME3 PRC CITADEL

"Нормандія" потребує модернізації, і екіпаж відправлений у відпустку. Наведіть "Нормандію" на Цитадель і відвідайте квартиру адмірала Андерсона.

Отримання Редагувати

Умова: Mass Effect 3: Цитадель
Умова: Пріоритет: Цитадель II

командор Шепард одержить повідомлення на особистий термінал від адмірала Хакет.

Mail
Відправник: Адмірал Хакет
Тема: Пріоритет: відпустка на Цитаделі

Капітан Шепард,

Я визначив "Нормандію" в док на Цитаделі для проведення необхідного ремонту. Останнім часом вона багато що побачила, і їй не завадить особливий догляд.

Невелика армія техніків чекає вашого прибуття, після чого візьме все в свої натруджені руки, так що відводило команду з корабля. Ви все отримуєте відпустку: це наказ. Нам потрібен кожен боєць, але в найкращій формі.

І ще дещо: в житлових кварталах в адмірала Андерсона є квартира. Після прибуття розміщувати там. Я чув, це досить миле містечко.

Адмірал Хакет

Проходження Редагувати

Після прибуття на Цитадель, виберіть "Особиста квартира", щоб відправитися в особисте квартиру Андерсона на Цитаделі. Як тільки ви опинитеся в ній, Андерсон зв'яжеться з вами з Землі і скаже, що хоче від неї позбутися.

Досліджуйте квартиру, в ній дуже багато цікавої інформації. Коли ви з цим закінчите, завдання зміниться. Потрібно буде перевірити особистий термінал. Там нас чекає запрошення від Джокера на зустріч.

Mail
Відправник: Джокер
Тема: повечеряти зі мною в суші-барі!

Привіт, Шепард,

Є кілька речей, які нам потрібно обговорити. Поки "Нормандія" на приколі, я думаю, ми з тобою можемо зустрітися в суші-барі "рюсс" в нижніх районах. Кажуть, це найкраще місце.

Джокер

Як тільки будете готові, вийдіть із квартири і використовуйте ліфт, щоб відправитися в суші-бар.

ВідеопрохожденіеРедагувати

<!-Навігаційні шаблони->

Завдання в Mass Effect 3

<!-Interwiki links->