FANDOM

ME3

Саларіанскій Спектр Йоднум Бау підозрює, що один з ханарських дипломатів одурманений женцями. Знайдіть докази цьому в Посольствах Президії.

Отримання місіїРедагувати

1

Зліва кабінет капітана Бейлі, праворуч окружне відділення Спектрів

Можна отримати після виконання завдання Пріоритет: Палавенн. Зустріньтеся з Йоднумом в Посольствах, неподалік від штаб-квартири СПЕКТР. Потрібно зустрітися з ним до атаки "Цербера" на Цитадель, так як після неї Бау зникає.

ПроходженняРедагувати

Після отримання місії потрібно підійти до терміналу Спектрів і дати дозвіл на сканування та отримання списків всіх прибулих ханарів на Цитадель за останні дні. Далі досліджуємо термінали по порядку:

Файл:412.jpg
1. У цій же локації Посольства праворуч від ліфта (якщо стояти до нього обличчям).
Файл:5321.jpg
2. У терміналі спектрів встановлюємо стеження в посольстві ханарів.
3

Праворуч від ліфта

3. Зона D2 Доки: Зона Зберігання, відразу після виходу з ліфта.
Файл:2312.jpg
4. На цьому ж поверсі D2 Доки: Зона Зберігання, в далекій його частини (цифра 4 на міникарті).
3

Праворуч від ліфта

5. Біжимо в початок поверху і повторно використовуємо термінал біля ліфта.

Після чого вирушаємо назад для зустрічі з Йоднумом на поверх Посольства (офісний комплекс), який вирахував зрадника, він стоїть у першого, зламаного нами терміналу. Після кат-сцени нам пропонується вибір, врятувати Бау і дати вірусу потрапити в мережу ханарів (вибір відступника), тоді підрозділ спектрів приєднається до війни з Женцями, або знищити вірус і застати смерть ще одного Спектра в цій війні. Якщо ж в Mass Effect 2 ви повністю заручилися підтримкою Касумі і для початку Mass Effect 3 використовували збереження, то автоматично запуститься третій варіант, де вірус буде знищений і все виживуть (Касумі прикинеться загиблою та Спектр піде).

Завдання не виконується після напад "Цербера" на Цитадель!

Якщо після перевірки терміналу в Посольстві покинути Цитадель, то після повернення відновлення місії буде неможливим! Але, використовуючи метод описаний тут, http://syomochkin.com/reshenie-baga-s-kvestom-citadel-xanar-diplomat-v-mass-effect-3/ можна продовжити проходження даного завдання без проблем, перевірено на Він7 х32 версія гри - 1.05.5427.124

Цікаві фактиРедагувати

  • Під час діалогу з одурманеним ханаром Шепард називає того "Великої тупий медузою". Це відсилання на фразу Шепарда з першої частини, яка згодом стала інтернет-мемом.

НагородиРедагувати

РепутаціяРедагувати

Ресурси галактичної війниРедагувати

  • Війська ханарів і Дрелла - порятунок планети ханарів 58 очок.
  • Саларіанський спектр Йоднум Бау - якщо врятували його, але не врятували планету ханарів 40 очок.
  • Все перераховане вище відразу - тільки при перенесенні збережень з Mass Effect 2 в Mass Effect 3 з вижившою в суїцидальної місії Касумі Гото (щоб і її отримати потрібна її лояльність в Mass Effect 2).
Завдання в Mass Effect 3