Капітан Бейлі знаходиться в офісі СБЦ, він може знати що-небудь корисне.

Отримання[ред. | ред. код]

Прибувши на Цитадель, пройдіть до офісу СБЦ.

Проходження[ред. | ред. код]

У спробі пройти в район Закер, сканер починає дзвеніти. Сержант Харон зупиняє Шепарда для перевірки і заявляє, що стався збій, так як сканер показує, що командор Шепард мертвий(а). Також він просить пройти для усунення проблеми в офіс СБЦ для розмови з капітаном Бейлі.

Капітан Бейлі тут же бачить у чому проблема: капітан Шепард мертвий(а). Шепард може запитати чому він не вважає його шахраєм. Бейлі ж заявляє, що на Цитаделі встановлені найкращі сканери в галактиці. Він може вирішити цю проблему натисненням лише однієї кнопки. Якщо Шепард погодиться, то капітан Бейлі поверне йому посвідчення і запише, що Шепард був врятований близько дев'яти днів тому.

Незалежно від відповіді, Бейлі пошле Шепарда до Ради. Далі відбудеться діалог з Андерсоном і Радою (якщо він вижив в Mass Effect). Пізніше у Шепарда буде можливість задати Андерсону кілька запитань.

Примітка: Це додаткова місія. Ви будете мати повний допуск до всієї Цитаделі, навіть без виконання цього завдання.

Примітка: Розмова з радою буде залежати від прийнятого в Mass Effect. Якщо Рада був знищений, то статус СПЕКТРа буде дано Шепард, тільки якщо на чолі нової ради став Андерсон.

Підсумки місії[ред. | ред. код]

Капітан Бейлі вирішив кілька бюрократичних проблем і може надати інформацію по мірі необхідності.

Завдання в Mass Effect 2