FANDOM

ME3
ME3 PRC LEVIATHAN

Енн Брайсон пропонує єдиний шанс розшукати Левіафана. Зустріньтеся на Цитаделі і допоможіть їй.

ПридбанняРедагувати

Завершіть Намаклі: Левіафан.

ПроходженняРедагувати

Нагорі в лабораторії Гаррета Брайсона знайдіть скорботну Енн. Після недовгої розмови зійдіть вниз слідом за нею. Продовжуйте слідувати за Енн по лабораторії: вона буде згадувати свого батька, розповідаючи про дослідження, які вони проводили.

Далі не забудьте поговорити з Джеймсом Вега, що стоять біля столу, на якому знаходиться голова хаска. Якщо ви поговорите з Джеймсом кілька разів, то він забере голову і вона буде знаходиться в каюті Шепард(а).

У підсумку Енн прийде до висновку, що Левіафана можна відстежити за допомогою сигналу, який він посилає через свій артефакт, щоб управляти людьми. Вона добровільно погоджується, щоб Левіафан взяв її під контроль, поки Сузі відстежує сигнал. Під час розпитування Левіафана, який управляє Енн, Шепард може двічі використовувати переривання Відступника, щоб знайти точне місцезнаходження Левіафана, але це призведе до травмування Енн і виключає її як військовий актив.

Потім почнеться завдання Левіафан: Сканування планет.

Завдання в Mass Effect 3