FANDOM

ME

Конрад Вернер, який здається всього лише нешкідливим фанатом, звертається з проханням.

Придбання Редагувати

Конрад Вернер знаходиться в Цитаделі на рівні Верхніх ринків, біля сходів, що веде на Нижні Ринки. Він кличе Шепард(а), коли той(та) проходить мимо.

Проходження Редагувати

Перша Зустріч Редагувати

Конрад зацікавився Шепард(ом), після того як почув про місію на Іден Прайм і звертається до Капітана з проханням про автограф, щоб справити враження на свою дружину. Можна дати автограф Конраду або сказати, що б він відстав.

Друга Зустріч Редагувати

Після становлення СПЕКТРом, і виконання однієї з сюжетних місій (Новерії, Ферос, або Террума) можна на тому ж самому місці, що й минулого разу зустріти Конрада, який привітає капітана з набранням СПЕКТР. Конрад попросить фотографію, як доказ того, що він насправді знайомий з "першою людиною СПЕКТРом" (якщо Шепард чоловік) або "красунею Шепард" (якщо Шепард жінка). Знову ж Шепард може погодитися позувати для фотографії або сказати Конраду, що б він відвалив. Якщо сказати Конраду, що б він забирався подалі, то це автоматично завершує завдання, тим не менше це не заважає зустрітися з Конрадом і втретє.

Третя Зустріч Редагувати

Остання, третя зустріч, стає можливою після завершення двох сюжетних місій (Новерії, Ферос або Террума). Конрада можна знайти на тому ж самому місці, що й раніше. На цей раз Конрад заявляє, що хоче стати СПЕКТРом і просить допомоги у капітана в цьому. Якщо сказати Конраду, що б він відвалив, Конрад втече ґеть, кинувши по дорозі, що Шепард далеко не єдиний хто може представляти людство. Пізніше, слухаючи "Новости Цитаделі" в ліфті, можна дізнатися про те, що Конрад нарвався на групу туріанца і був убитий. Крім того, можна застосувати Чарівність (потрібно 2 рівень) і переконати його залишитися вдома з дружиною, або застосувати Залякування (потрібно 2 рівень) і переконати Конрада, що він в СПЕКТРи не годиться. У цьому випадку Конрад залишиться живий.

Mass Effect 2 Наслідки Редагувати

Якщо в першій частині гри Конрад залишився в живих, то при перенесенні збережень його можна зустріти в барі на Ілліуме, де він загрожує пістолетом барменці, звинувачуючи її в торгівлі червоним піском, яка на Ілліуме дозволена.

Завдання в Mass Effect 1