FANDOM

ME3

Військовому стратегу азарі необхідна будь-яка інформація про код Женців, щоб передбачати пересування ворога. Знайдіть фрагмент коду Женця і принесіть його стратегу-азарі в район Посольств на Цитаделі.

Фрагменти коду Женця
Geth consensus reaper code fragments location

ОтриманняРедагувати

Після місії Пріоритет: Цитадель II в холі посольського району послухайте розмову стратега-азарі. Також завдання активується, якщо до зустрічі з військовим стратегом азарі ви пройдете Раннох: винищувачі ґетів і виявите код Женця.

ПроходженняРедагувати

Фрагмент коду Женця знаходиться на одному з відгалужень шкідливого коду: цей фрагмент відрізняється від інших тим, що не має яскравого забарвлення і його не можна знищити. Його можна знайти практично відразу в другий локації, після проходження через перший "портал", з лівого боку від центрального коду. Якщо не вдалося знайти фрагмент, то його можна купити через термінал Спектрів після виконання сюжетної місії Пріоритет: Раннох. Повертайтеся в хол посольств і віддайте код азарі.

Примітка: якщо ви купили фрагмент коду через термінал Спектрів, то можливий баг, при якому ви не зможете віддати код азарі, поки не покинете район посольств і не повернетеся в нього знову.

НагородиРедагувати

ДосвідРедагувати

КредитиРедагувати

Ресурси галактичної війниРедагувати

РепутаціяРедагувати

Завдання в Mass Effect 3