FANDOM

ME3

Локація: Чумацький Шлях / Сілеанська туманність / Кіпладон
Друга планета
Умова: Пріоритет: Дредноут ґетів (Mass Effect 3)

Опис Редагувати

Ця квітуча планета славиться тим, що під час Кроґанських Повстань зазнала безліч штурмів, але жодного разу так і не була підкорена супротивником. Зрештою азарі обірвали канал постачання кроґанів через Мас-реле і відкинули ворога. В наші дні генератори антиматерії на поверхні та орбітальних станціях постачають паливом військові кораблі всіх Азарійських Республік. Матріархи, які захищають планету, заприсяглися зберегти славу Ціон і не допустити, щоб вона дісталася ворогові, будь той органіком чи синтетиком.

Запис у Кодексі Редагувати

Ціон - укріплена планета, що знаходиться під захистом декількох матріархів азарі, почала забезпечувати паливом війська Альянсу Систем в надії, що союз з людьми дозволить завадити Женцям захопити планету. Після цього збройні сили Альянсу заснували на Ціон кілька аванпостів.

До людей і азарі приєднався невеликий загін турианців з приватної армії корпоративного конгломерату, що веде справи на Ціон. Ці три фракції так сильно прагнуть захистити Ціон, що навіть міжрасові розбіжності відходять на задній план.

Силам спеціального призначення вже вдалося відбити кілька атак Женців, але командири турбуються, що, незважаючи на всю їхню пильність, невеликі загони Женців все ж могли прослизнути через заслони.

Завдання Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • На Ціон виконується місія в Mass Effect 3: Datapad.
  • Якщо взяти на Ціон Ґарруса, він скаже, що раніше тут жили тисячі турианців. З огляду на те, що Ціон - колонія азарі, або це помилка, або ж на Ціон існує велика туріанськая діаспора.