FANDOM

ME Основание Логотип

Чалін-саларіанец, капітан розвідгрупи ГОР і давній друг Мордіна солус. Він разом із загоном і двома вченими, Мордіна і Мелоні, був посланий на Тучанку для прикриття і проведення випробування модифікованого вірусу генофага.

Mass Effect: ПідставаРедагувати

На борту розвідувального човника йдуть останні приготування до запланованої операції. Капітан говорить з Мордіна про майбутній завданні і поставлених цілях. Несподівано човник починає трясти і Чалін йде в кабіну пілота, щоб з'ясувати в чому справа. Побачивши бурю в місці посадки, Чалін запитає у Сержанта, скільки у них часу.

Капітан звертається до солус про готовність пристрою. Мордін скаже-все готово, головне потрапити на місце. Капітан віддає наказ-усім приготується до приземлення і проводить крайній інструктаж, діяти по команді і встановити пристрій.

Висадившись на стародавніх кроганскіх руїнах, Чалін веде загін до призначеного місця. Через деякий час почулися гучні удари, пройшовши далі, вони побачили, як шаман ударами молота закликає до богів. Чалін запитує Мордіна, чи може він запустити пристрій. Мордін відповість, що потрібно розмістити його в центрі каньйону, для правильного розпилення. Через мить, зверху відколовся шматок скелі, Мордін крикне-бережися, і рятує Чалін. Цей випадок привернув увагу кроганов і шаман посилає бійців для знищення саларіанского загону. Чалін наказує Мордіна відводити всіх на човник. Він кидається в бій з кроганов, щоб відвернути увагу від загону. Через деякий час він з'явиться і допоможе Мордіна вибратися з під завалу. Чалін принесе солус на човник, весь загін у зборі, човник готується до відльоту.

<!-Навігаційні шаблони ->

Персонажі коміксів Mass Effect