FANDOM

ME2
ME3

Шала'Раан - кваріанський адмірал, член Військової Ради Мігруючого Флота. Вона давня подруга батька Талі і знає його сім'ю вже більш ніж чверть століття.

Факти з біографіїРедагувати

Талі називає її "Тітонька Раан". І хоча насправді вони не є кровними родичами, між ними присутній справжній родинний зв'язок. Воно й не дивно, адже Шала була найкращою подругою матері Талі. Тож зрозуміло, що саме з нею вагітна Зора синхронизировала свій костюм, задля того, щоб вони мали змогу бути без обладунків в одній кімнаті для народження Талі. І нехай спричинена прийняттям пологів хвороба на тиждень прикувала Раан до ліжка, вона щиро полюбила крихітку. Коли під час епідемії Талі втратила матір, а зневірений батько все більше віддалявся, Шала стала для дівчинки найближчою "людиною".

Mass Effect 2Редагувати

Раан

Коли Талі була звинувачена в зраді, передбачалося, що саме Шала головуватиме на слуханні, але вона відмовилася брати участь в розгляді, обмежившись роллю прес-секретаря суда. Це була вимушена міра, адже як би Раан не бажала допомогти своїй дівчинці, обвинувачі могли б апелювати до її упередженості через близькі відносини з родиною підсудної, що лише погіршило би ситуацію.

Рада Адміралтейства

Проте навіть так Шала билася за свою "небогу" усіма засобами, не гребуючи хитрощами та недомовками. Так вона не розповіла Талі о нападі ґетів на «Аларей», коли та тільки прибула на борт Райа; замість цього повідомила це лише під час відкритого засідання, чим забеспечила щирий подив та розгубленість юної кваріанки. Таким чином Раан надала суддям ще один аргумент на доказ на невинності підсудної.

В залежності від дій Шепард(а) і вжитих ним(нею) зусиль з захисту інтересів Талі, адмірал Шала'Раан оголосить, що суд визнав Талі винною і засудив до вигнання, або ж що всі звинувачення були зняті.

Mass Effect 3Редагувати

ШалаВікі

Якщо Талі не пережила самовбивчу місію, саме Раан виконуватиме її роль у ключових подіях сюжету. Протягом місії на Раннох Шала залишається на борту Нормандії в якості посла кваріанців.

Під час місії по виведенню з ладу дредноута ґетів, Раан чітко дотримується плану, щоб в залежності від результатів диверсійної операції, провести відступ або контратаку. Вона намагається зупинити Ган'Ґаррела вас Німа, який віддав наказ Важкому Флоту відкрити вогонь по дредноуту, наражаючи на небезпеку команду Шепард(а). І хоча усвідомлення важливості Флоту врешті змушує Шалу поступитись, вона обурена зрадою Гана і погрожує йому звинуваченням в державній зраді.

Вона доручає адміралу Даро'Ґзен вас Морег допомогти Гереллу протистояти ґетам після отримання від Легіона або ВІ ґетів інформації о покращенні Женців. Якщо Легіон був присутній на суді над Талі, Раан впізнає його та звертається як до "ґетського приятеля" командера. В іншому випадку Раан відразу обурюється присутністю ґета на борту Нормандії ("А це ще що таке?!").

Поки адмірал знаходиться на борту, Шепард може обсудити з нею захист та озброєння кваріанскої флотилії. Усвідомлюючи ризики, Раан все ж підтримує озброєння жилих кораблів колосальними прискорювачами маси, які під стать лише дредноутам. Свою позицію вона пояснює тим, що у їхньому становищі, кваріанці вимушені піти на все заради перемоги, і хто як не Шепард має це розуміти.

Раан також просить Шепарда врятувати адмірала Заал'Коріс вас Квіб-Квіб, який пожертвував своїм кораблем, знищуючи планетарні гармати ґетів, та здійснив аварійну посадку на Ранносі. Якщо Шепард знищить сервери ґетів, вона висловить щирий подив, побачивши записи щодо Ранкової Війни, але зазначить, що все зайшло надто далеко і тепер адмірали вже не мають розкоші змінити точку зору.

Деякий час потому, вона забезпечує Шепард(а) Лазер наведення та координатами недосяжної раніше бази Женців на Ранносі. Під час штурму бази, її корабель збивають і він падає на планету.

Якщо Талі загинула, а Шепард дозволить Легіону завантажити код Женців, то Раан накладе на себе руки, вистріливши собі в голову.

Якщо Талі мертва, а Шепард віддав перевагу кваріанцям над ґетами, Раан стріляє в Легіона (або ВІ ґетів) з дробовика, коли платформа ґета, бажаючи врятувати свою расу, атакує Шепард(а).

В разі встановлення миру між кваріанцями та ґетами, до Раан підійде отримавший особистість Прайм і привітає її народ з поверненням додому. Він запитає, які території творці оберуть для проживання, Шала зупиняється на південному континенті, який раніше славився відмінними сільгоспугіддями.

Трохи пізніше, Раан надсилає Шепарду е-мейл після її від'їзду з Нормандії. Цікаво, що вона змінила своє ім'я на Шала'Раан вас Раннох.

Якщо було досягнуто миру між кваріанцями та ґетами, вона виражає деяку настороженість по ситуації:

Mail
Відправник: Шала'Раан вас Раннох
Тема:

Коммандер,
За допомогою ґетів, ми практично відновили наш Флот. Більшість зусиль ми сконцентрували на допомозі в евакуації ключових колоній та підтримці туріанського флоту, в той час як ґети своїми нападами знесилюють Женців. Навіть з нашим новонабутим миром, більш близька взаємодія поки що здається надто ризикованною.

З доповіді адмірала Зен, проект Горна просувається добре, хоча сама вона і незадоволена технічними можливостями пристрою. Сподіваюся, вона знайде який-небудь спосіб поліпшити його функціональність. Попре ексцентричність, Зен – справжній діамант.

Я б ніколи не повірила, що ви зможете переконати Гана, командер.

Keelah se'lai,
Адмірал Шала'Раан вас Раннох

Якщо ґети знищені, е-мейл буде іншим:

Mail
Відправник: Шала'Раан вас Раннох
Тема:

Коммандер,

Наша робота на Ранносі проходить добре. Ґети залишили вражаючі технології і цінні матеріали, які ми використали для ремонту та відновлення військової сили нашого Флоту. Поки що ми зосередились в першу чергу на наданні підтримки для підсилення туріанського флоту, також ми змогли евакуювати ключові колонії та призупинити сили Женців.

Наші найбільш досвідчені технічні експерти допомагають з Горном. Ми маємо більше досвіду роботи з незнайомими технологіями, ніж будь-який інший вид, і я обіцяю вам, що як тільки ми встановемо каталізатор, то зітремо Женців на порох.

Океанські вітри моєї батьківщини кличуть, командер. Коли все це скінчиться, я буду стояти на березі та з вдячністью згадувати ваше ім'я. А до тих пір наш Флот – ваш.

Keelah se'lai,
Адмірал Шала'Раан вас Раннох

Якщо Талі мертва, саме Раан буде присутня на передовій оперативній базі Землі, готуючи кваріанські сили до останньої битви, яка навіки змінить долю всієї галактики.

Цікаві факти Редагувати

  • "RAAN" – також є абревіатурою від "Right Ascension of Ascending Node" ("Пряме сходження висхідного вузлу"), одним з елементів орбіти, які використовуються при визначенні орбіт штучних супутників Землі.
  • Шала – шумерська, вавилонська, ассирійська та хурритська богиня. Вважалася дружино бога грози Адада, бога землеробства Дагона, бога вогню Нуску або Куммарбі відповідно. В Шумері Шала вважалася богинею зерна та співчуття. Вона зображувалась з двоглавою булавою, прикрашеною левами.

Галерея Редагувати

Персонажі Mass Effect 2
Персонажі Mass Effect 3