FANDOM

ME

Локація: Чумацький Шлях / Тау Артеміди / Македонія
Перша планета

ОписРедагувати

Шардзіла володіє дуже щільним шаром атмосфери, що складається з аміаку і кисню. Кліматичні умови на планеті помірні, поверхня складається переважно з глинозему, зустрічаються поклади сірки. За даними журналів комунікаційних буїв, неподалік відзначені переміщення незареєстрованих суден.

Екосистему Шардзіли складають кремнієві організми, що дихають киснем. Щільно засіяні райони покриті шаром кварцового пилу (діоксиду кремнію), який є продуктом життєдіяльності вищих форм життя. Сильні вітри, насичені абразивним пилом, становлять загрозу для життя. У районах скупчення кварцового пилу піші переміщення можуть бути особливо небезпечні. Проводити роботу поза транспортними засобами на Шардзілі не рекомендується.

Попередження Редагувати

Увага: небезпека атмосферного тиску 1 рівня.

Завдання Редагувати

Вороги Редагувати

Варті місця Редагувати

Шардзіла мапа

Карта примітних місць Шардзіли.

  • 1) Фортеця - зміцнення загону піратів і работорговців, очолюваних сестрою Нісани Дантіус - посла азарі на Цитаделі.
  • 2) Покинутий табір - під навісом лежить капсула азарі, з якої можна витягти одну із записів Матріарха Ділінагі; недалеко від табору - на височини лежить ящик зі зброєю.
  • 3) Розбитий зонд - рятувальна капсула, після злому якої доступні поліпшення зброї.

Цінні корисні копалиниРедагувати

  • 1) Торій - рідкоземельний елемент
  • 2) Уран рідкоземельний елемент
  • 3) Магній - легкий метал

ГалереяРедагувати