FANDOM

ME2
ME2 PRC CP 4

Шаблон:МультішаблонШеф Роу - начальник безпеки і лідер "Затемнення", призначений Донованом Хоком на свій особняк, на планеті Бекенштейн. Зустрічається під час виконання місії на лояльність Касуми Гото з DLC: Касуми - вкрадена пам'ять.

Mass Effect 2 Редагувати

Судячи зі слів молодших офіцерів з блоку даних, який командор Шепард може прочитати на віллі Донована Хока, Шеф Роу-людина жорстокий. Її мало цікавить вечірка, влаштована Донованом і, замість того, щоб стежити за безпекою, вона воліє проводити час подалі від гостей. Щоб проникнути в особисті покої Донована, Касуми може підробити її голос і сказати охоронцю біля дверей, що Шепард може спокійно пройти. Коли Шепард проникає в сховище Хока, він(вона) зіштовхується з бійцями "Затемнення" і Роу. У перестрілці Шеф Роу гине.

Здібності Редагувати

Атакуючі Редагувати

Шеф Роу озброєна важким пістолетом M-6 «Кат». Під час бою вона буде застосовувати технічні навички, такі як займання і бойової дрон.

Захисні Редагувати

Крім сильної броні і щитів, Шеф Роу володіє умінням технічна броня, що робить її ще міцніше.

Тактика Редагувати

Шеф Роу НЕ БУДЕ зближуватися з вами для ближнього бою. Вона буде віддавати перевагу займати укриття, перебуваючи під прикриттям своїх бійців. Час від часу вона буде міняти укриття і використовувати свої технічні вміння.

  • Знищте щити цього противника, використовуючи перевантаження. Для броні можна також використовувати перевантаження, але набагато ефективніше будуть запальні патрони і займання
  • Знищивши два шари захисту, застосуйте біотика, щоб збити її з ніг. Можна використовувати тяжіння, щоб зблизитися з нею і розправитися в ближньому бою.
Вороги з Mass Effect 2