FANDOM

ME
ME2 PRC CP 12
ME3
Шлях Призначення
WA DestinyAscension
Назва Шлях Призначення
Клас Дредноути
Раса Азарі
Належність Флот Цитаделі
Статус Флагман Флоту Цитаделі
Побудований 560 рік н.е.
Знищений Може бути знищений у 2183, під час Битви за Цитадель
Командир Матріарх Ліданья

"Шлях призначення" (англ. Destiny Ascension) - дредноут азарі, флагман флоту Цитаделі і символ влади і сили Ради. Цей приголомшливої сили корабель наразі знаходиться під командуванням матріарха Ліданьї

Інформація Редагувати

Вважається, що "Шлях Призначення" - найбільш грізний з бойових кораблів коли-небудь створених в Просторі Цитаделі і дослідженій частині космосу. Він має найпотужніше озброєння, кінетичні щити і бронювання. За чутками його вогнева міць майже така сама, як у всього іншого флоту азарі разом взятого, але, як і у всіх дредноутів, його основні гармати ефективні виключно на великих дистанціях. "Шлях" в чотири рази більше будь-якого з дредноутів людей і несе на собі майже 10-тисячний екіпаж[1].

На кораблі проводяться екскурсії. Протягом 6 годин відвідувачам встигають показати лише близько 10% відкритих для відвідування приміщень корабля.

Mass Effect Редагувати

Maxresdefault

Коли в 2183 флот ґетів на чолі з Володаром напав на Цитадель, за наказом командира корабля - матриарха Ліданьї, Рада була евакуйована на борт флагмана згідно зі стандартними процедурами для надзвичайних ситуацій. Жоден дредноут не призначений для ближнього бою або бою в штучно обмеженому просторі-такого, як в Туманності Змія, тому "Шлях Призначення" повинен був послужити евакуаційним транспортом, здатним прорватися до мас-реле. Але у зв'язку з тим, що Сарен Артеріус заблокував ретранслятори навколо Цитаделі, а ґети швидко зв'язали боєм і знищили значну частину присутніх кораблів Флоту Цитаделі, дредноут виявився практично безпорадним під вогнем безлічі кораблів ґетів. Прибуття П'ятого флоту Альянсу під командуванням адмірала Геккетта стало єдиною надією на виживання флагману, його екіпажу і членів Ради.

Альтернативи Редагувати

Залежно від оцінки обстановки командором Шепардом, флот Альянсу або ціною значних втрат[2] прикриває "Шлях Предназначення" і лише після цього знищує Володара, або залишає дредноут напризволяще, відразу кидаючи всі сили проти Женця. У другому випадку "Шлях Призначення" з Радою на борту буде знищений.

Mass Effect 2 Редагувати

Якщо дредноут виживає в битві за Цитадель, в 2184-2185 роках він відвідує з дипломатичним візитом двадцять колоній Альянсу Систем в рамках туру перемоги над ґетами.

Mass Effect 3Редагувати

WA AlienFleet

Якщо "Шлях Призначення" вцілів у Битві за Цитадель, протягом наступних років дредноут було відновлено, а його бар'єри та озброєння - модернезовані. Під час Вторгнення Женців 2186 року знаходиться у складі флоту азарі і дає 70 балів до військових ресурсів. Саме він очолює об'єднаний флоту Цитаделі під час доленосного бою за звільнення Землі.

Цікаві фактиРедагувати

  • У грі Mass Effect 2 Шепард може придбати сувенірну модель "Шляха Призначення" в сувенірній крамниці на Цитаделі і згодом знайти його на Нормандії SR-2 в Mass Effect 3.
  • Довжина "Шляху Призначення" ймовірно складає близько 1800 метрів. Тож він всього на 200-300 метрів коротше за Жнеців класу "Володар".
  • "Шлях Призначення" - єдиний корабель Простору Цитаделі, який може на рівних сперечатися з найпотужнішими Женцями. З усіх кораблів останнього Циклу, подібним може похвалитися лише дредноут ґетів.

Примітки Редагувати

  1. Шепард згадує про це в інтерв'ю репортерові Калісі бінт Сінан аль-Джілані в Mass Effect 2)
  2. Альянс втратив вісім крейсерів: "Шеньян", "Емден", "Джакарта", "Каїр", "Сеул", "Кейптаун", "Варшава", "Мадрид".

ГалереяРедагувати