FANDOM

ME3
ME3 MP
ME3 PRC MP5
Штурмовик "Кабали"
Клас Штурмовик
Раса турианца
Щити / Бар'єри 750
Активні вміння Отруйний удар
Нічні клинки
Біотична мета
Здібності Збільшена рухливість
Отруєні рукавички
DLC Розплата
Штурмовик "Кабали"-один з персонажів у колективній грі Mass Effect 3. Стає можливим отримати після установки DLC: Розплата.

ОписРедагувати

Туріанскіе биотики відокремлені від звичайної піхоти в елітні загони "Кабала", що носять гордий девіз "невловимий-значить непереможний". Оскільки биотиков серед турианца відносно небагато, бійці "Кабали" утворюють невеликі згуртовані команди високоефективних фахівців, здатних виконати найскладніше бойове завдання.

Навчаючись за методикою "Кабали", ці турианца стають фахівцями як в біотика, так і в техніці. Вони використовують спеціальні отруєні рукавички, які несуть смерть будь-якому супротивникові, якому вистачить нерозсудливості підійти впритул.

УмінняРедагувати

Активні Редагувати

Пасивні Редагувати

Здібності Редагувати

  • Dodge ArrowЗбільшена рухливість*Fist MeleeОтруєні рукавички

Отримати Редагувати

Цей персонаж відноситься доРідкісним. Може при покупці в магазині"Елітного набору спектра", "Набору Спектра" і Резервного Набору.

Нотатки гравців Редагувати

  • Персонаж може ефективно боротися зі слабозащіщённимі ворогами і послаблювати отрутою міцних ворогів.
  • Пасивна гілка навичок дає більше прибавки до втрат зброєю або навичками, ніж у більшості інших персонажів.
  • Один з найбільш живучих персонажів, завдяки здатності біотична мета з відновленням бар'єрів.
  • Рекомендується штурмова гвинтівка M-7 "Найманець"з модифікаціями на поліпшення магазину і збільшення шкоди. Патрони-бронебійні.
  • Дуже гнучкий і маневрений персонаж, навіть швидше Фурії.
Mass Effect 3: Колективна гра