FANDOM

ME3
ME3 MP
ME3 PRC REBELLION
Штурмовик "Фенікса"
Клас Штурмовик
Раса Люди
Щити / Бар'єри 500
Активні вміння Биотический заряд
Смеш
Повідець
Здібності Бойовий перекат
Повідець "Цербера"
DLC Повстання
Штурмовик "Фенікса"- один з персонажів у колективній грі Mass Effect 3. Стає можливим отримати після установки DLC "Повстання".

ОписРедагувати

Проєкт "Фенікс"-наслідок ранніх експериментів Примари щодо поліпшення людської фізіології. До нього були залучені досвідчені бійці і фахівці з біотика. Коли для забезпечення вірності своїх співробітників Привид вдався до одурманення, багато учасників проекту "Фенікс" вийшли з нього, приєднавшись до Альянсу для того, щоб зупинити Женців.

Учасники проекту "Фенікс" - досвідчені бійці і фахівці з біотика. Здатність використовувати на полі бою технології "Цербера" (Повідець і Смеш) і різноманітні вміння роблять їх надзвичайно цінними союзниками.

УмінняРедагувати

АктивніРедагувати

ПасивніРедагувати

ЗдібностіРедагувати

  • Fist MeleeПовідець "Цербера"*Dodge ArrowБойовий перекат

Нотатки гравцівРедагувати

  • Цікавий в бою клас, основним мінусом якого, є довга анімації повідця. Тому на високих рівнях складності рекомендується, в гілці Витривалість, прокачувати збільшення щита/здоров'я разом з прискореною перезаряджанням щита.
  • Цікавий тим, що йому вигідніше (на відміну від решти штурмовиків) качати заряд не на відновлення щитів, а на перезарядку вміння: тактика проста - підлетіли до ворога і врізали йому Смеш.
  • Може проводити биотические вибухи в поодинці.

Цікаві фактиРедагувати

Mass Effect 3: Колективна гра