FANDOM

ME

Локація: Чумацький Шлях / Туманність Армстронга / Гагарін
Перша планета

Опис Редагувати

Юнтор - планета земного типу, товстий атмосферний шар якої містить вуглекислий газ і хлор. Поверхня має високий вміст алюмінію, зустрічаються поклади нікелю.

Неподалеку від екватора дослідниками були знайдені руїни технічно розвинутої цивілізації. Очевидно, це була колонія стародавньої космічної раси. Зараз все, що залишилося від поселення - це каркаси аркологічних комплексів та інших великих споруд, що продуваються вітрами. У центрі руїн була виявлена ​​окрема колона, написи на якій не вдавалося розшифрувати довгий час.

Коли лінгвістам азарі вдалося здійснити переклад, виявилося, що акуратно висічений напис усього лише говорить: "Пройди серед творінь цих - нашу велич пізнай". Грубий напис унизу зі зворотного боку свідчив: "Чудовиська із Id".

Завдання Редагувати

486
ЗНАЙДЕНО ЗАПИСИ МАТРІАРХА
Під час сканування Юнтора на орбіті одного з його супутників були знайдені уламки вантажного корабля. Розвідгрупа не виявила ознак життя. Єдиною знахідкою став фрагмент записів Матріарха Ділінагі.
485

Цікаві факти Редагувати

  • Фраза "чудовиська з ID" є відсиланням до класичного науково-фантастичного фільму "Заборонена планета", де стародавня цивілізація неймовірної сили породила монстрів із власної психіки (яка у відповідності зі структурною моделлю психіки Зигмунда Фройда, складається з ID, его і супер-его), і була знищена цими чудовиськами.