FANDOM

ME3
ME3 PRC PROTHEAN

Явік (англ. Javik) — єдиний відомий протеанин, вижив завдяки знаходженню у кріостазі протягом 50 000 років. Він приходить у себе, освоюється в новому циклі цивілізації, спостерігає за раніше не сильно розвиненими расами і прагне помститися Женцям за загибель його народу і всій Імперії.

З'являється в DLC: З попелу для гри Mass Effect 3.

Використовувана зброя Редагувати

Таланти та Вміння Редагувати

Досьє Редагувати

Передісторія Редагувати

У суспільстві протеан існували "аватари", що являли собою одну з сторін суспільства. Явік є одним з них, він — аватар помсти.

Явік народився в самий розпал вторгнення Женців, коли протеани вже програвали війну. Перші спогади Явіка — його рідна планета, охоплена вогнем. Він ніколи не бував на Цитаделі, так як вона впала задовго до його народження. Для його покоління станція стала красивою легендою, в реальність якої можна було повірити, тільки зазирнувши в кристал пам'яті — універсальний міні-аналог маяка, який зберігав спогади через дотики.

У нього був власний загін, як і у Шепард(а), однак члени його команди потрапили під навіювання Женців, зрадили його, а потім почали переслідувати в спробі вбити. Полювання на капітана тривало роками, і в кінці кінців Явіку довелося захищатися від колишніх соратників єдиною зброєю, яка у нього на той момент залишилося — ножем. Щоб переконатися в їх смерті, він спостерігав за тим, як вони, стікаючи кров'ю, вмирають у муках. Після величезного відрізка часу пам'ять Явіка не зберегла багато фактів з його біографії, але він згадає багато після того, як Шепард переконає його заглянути в кристал пам'яті.

473

Явік на тлі палаючого бункера.

Явік повинен був очолити залишки армії протеан, пережити вторгнення в стазисі, а після пробудження відродити Протеанську Імперію. Однак Женці дізналися про цей план, і під час несподіваної атаки, елемент раптовості дозволив їм знищити близько третини капсул. Довше чекати було не можна, тому Явік наказує заблокувати двері бункера, незважаючи на те, що багато хто з солдатів і біженців ще залишалися зовні. І це був тільки початок: так як багато воїнів вже встигли розміститися в своїх капсулах, Явік був змушений стримувати перевершуючий натиск ворога. Ця обставина призвела до катастрофічних наслідків — з усіх капсул неушкодженими залишилася всього пара сотень. Під тиском ВІ Перемоги, координуючого роботу бункера, він зайняв свою капсулу, після чого було запущене нейтронне очищення об'єкта, очистка знищила не тільки агентів Женців, але і солдатів що билися у середені. В живих залишилося всього кілька сотень протеан. На жаль, нейтронне очищення пошкодило систему бункера, що зробило неможливим самостійний вихід капсул зі стазісу. Після тисячі років, енергії комплексу стало не вистачати для підтримки працездатності всіх капсул. З цієї причини ВІ Перемога став передавати її на пріоритетні капсули. Після закінчення 50 000 років працездатною залишилася лише одна капсула — Явіка.

Mass Effect 3 Редагувати

Mass Effect 3: Левіафан Редагувати

Mass Effect 3: Цитадель Редагувати

Цікаві фактиРедагувати

Галерея Редагувати