FANDOM

ME Возмездие Логотип

Яндо-біотик, учень Гріссомской академії, учасник проекту "Сходження".

Mass Effect: Відплата Редагувати

На момент подій книги Яндо одинадцять років і він лише кілька місяців тому переніс імплантування підсилювачів. Поки йому все було незвичним, дивним. Інструктори проекту «Сходження» викликали побожний трепет, здавалися всесильними богами, які керують цим суворим світом.

Яндо знаходився в кімнаті Ніка після відбою, коли до них зайшла Калі Сандерс. Знаючи здатність Ніка до брехні, Калі запитала Яндо про те, чим вони займалися. Але старший товариш прийшов на виручку і відповів, що дві години вони займалися, а потім десять хвилин пограли в "Завоювання", а може й більше десяти хвилин, хоча мережеві ігри заборонені після відбою. Яндо злякався, що йому влетить, але інструктор не стала карати хлопчиків, і відвела Яндо в його кімнату. Нік намагався виправдати одного, сказавши, що йому не подобається залишатися одному і він подумав, що якщо вони трохи пограють в «Завоювання», можливо, він перестане всього лякатися.

Коли на академію напали, Яндо погодився допомогти Ніку в його плані, хоч і не знав, що той задумав. Він відволік охоронця капітана Хіменеса під приводом проводити його в туалет.

Персонажі з книг Mass Effect