FANDOM

Шаблон:ІнформаціяME

Генофаг-біологічна зброя, яке було створено для придушення повстання кроганов. Їх сили з самого початку конфлікту перевершували за чисельністю сили Ради. Порятунком для входять до Ради народів став своєчасний контакт з турианца-невідомою до цього расою. Турианца билися з кроганов до останнього, але явне чисельну перевагу кроганов вказувало на неможливість виграти війну традиційними засобами. Турианца почали співпрацю з саларіанцамі з метою розробити засіб, здатний зупинити швидке розмноження кроганов.

Вірус генофага отримував енергію для свого поширення в тілі крогана шляхом "поїдання" ключових генетичних ланцюжків. Для того, щоб зброю можна було вважати ефективним, кожна клітина в організмі підлягала зміні, в іншому випадку запускалася "генна терапія" і відновлювала пошкоджені тканини. Після того як всі гени були пошкоджені, вірус гинув від нестачі харчування, що дозволяло уникнути побічних мутацій і подальшого поширення. Генетична дисфункція передавалася у спадщину.

саларіанці вважали, що генофаг можна було використовувати як засіб залякування. Турианца ця позиція здавалася наївною. По завершенні проекту турианца почали масове виробництво, а потім і застосування генофага. Вірус був поширений на рідній планеті кроганов, їх колоніях і на всіх планетах, які вони займали.

В результаті лише одна вагітність з тисячі закінчувалася успішними пологами. Вірус не обмежував репродуктивну функцію, але сильно знижував життєздатність плоду. За нечисленних жінок, здатних народжувати живих дітей, почалися кровопролитні битви кроганов між собою.

Нинішні крогани-лише тінь їх колишньої величі. Незважаючи на те, що Повстання кроганов завершилися кілька століть тому, кроганов ніколи не забути жахів генофага і їх безсилля проти нього. Багато крогани вважають, що їх раса слабшає. Адже виживають лише одиниці з дітей і не обов'язково сильні, і з тими носяться, як з скляними, що ще більше їх послаблює. Спірність застосування вірусу досі обговорюється в багатьох колах.

Мордін виправдовує використання генофага, кажучи, що тільки завдяки йому раси радять не вдалися до масового знищення кроганов, як це було з Рахни. Сам вчений згодом працював над модифікацією генофага, коли розвідка саларіанцев прийшла до висновку, що організм кроганов почав чинити опір дії вірусу.

Кінець генофагу може прийти в 2186. Через вторгнення Женців багато раси бажають військової допомоги кроганов, і ті виставляють умовою лікування генофага. Цікаво, що ініціаторами вилікування генофага (не рахуючи кроганов) виявилися турианца. Прімарх Віктус хоч і побоюється сумних наслідків, але вважає, що генофаг-занадто важке покарання. Однак саларіанці категорично проти повернення кроганов природних репродуктивних функцій. Тому доля кроганов, як завжди, в руках Шепард(а).

Цікаві факти. Редагувати

У DLC:Цитадель в архіві можна спостерігати сцену застосування генофага допомогою Завіси турианца разом з саларіанцамі. <!-Interwiki links ->