FANDOM

ME
ME2
ME3
ME3 MP

Шаблон:Мультішаблон

== Mass Effect ==ґети-мисливці-різновид гетів, з якою стикається командор Шепард в Mass Effect. Їх платформи з мають чорно-білу розмальовку, хоча їх ядра періодично горять синім при нормальному функціонуванні.

ТактикаРедагувати

  • Гет-мисливець, як і гет-привид, має вельми легку броню, що робить його вразливим при обстрілі. Проблема тільки в тому, щоб потрапити в нього-рухливість цього виду гетів робить важким точний постріл. Однак, часто зустрічаючись у закритому приміщенні, мисливець зазвичай стрибає туди-сюди між двома положеннями, що дає можливість потрапити по ньому в момент повернення.
  • Біотичні вміння, особливо кидок, заподіюють мисливцям великої шкоди. Підйом теж добре працює, тримаючи їх у повітрі, особливо якщо командор Шепард використовує снайперську гвинтівку.

Mass Effect 2 Редагувати

Гет-мисливець в Mass Effect 2 схожий з руйнівником, але відрізняється білою розфарбуванням.

Здібності Редагувати

Атакуючі Редагувати

M-27 «Ятаган» на ближній дистанції завдає дуже великої шкоди. Тактична маскування дозволятиме мисливцеві підходити досить близько, але світиться очей буде видавати його

Захисні Редагувати

Гет-мисливець має сильні щити, але втративши їх тактична маскування з нього спаде. Як і більшість гуманоїдних ворогів, він буде отримувати збільшений шкоди від пострілу в голову.  

Mass Effect 3 Редагувати

На відміну від гетів-мисливців в Mass Effect 2 в Mass Effect 3 вони меншого розміру, мають чорний окрас і маленький червоний "око". Вони озброєні плазмовим дробовиком гетів і володіють тактичної маскуванням.

Тактика боюРедагувати

  • Невидимість можна розпізнати по відблисків в повітрі. Помітили-стріляйте.
  • Ваші союзники зазвичай не бачать маскується мисливця, тому пріоритет в бою варто віддати знищенню мисливця або хоча б виведення його з маскування.
  • Поблизу може швидко убити вас, так що не підпускайте їх близько.
  • Якщо зняти з нього щити, то невидимість пропадає, і гет не зможе нею скористатися.
  • Повільні, і без щитів його легко помітити. Надалі можна діяти як зі звичайним гетом (тільки не підпускати до себе).
  • Коли ви використовуєте вміння на замаскованому мисливця, вони не будуть доводитись на нього. Спочатку стріляйте в нього нього зі зброї, а потім, коли він подсветится, використовуйте вміння.
Вороги з Mass Effect
Вороги з Mass Effect 2
Вороги з Mass Effect 3