FANDOM

ME
ME2
ME3
ME3 MP
270px
Гет-ракетник
ME-Enemy Container-HME-Enemy Container-SME-Enemy Container-SME-Enemy Container-S
Тип синтетик
Раса ґети
Озброєння Імпульсна гвинтівка гетів
Здібності ShieldBoost Посилення щита
Здоров'я Class Power ME2 Icon Ракетний постріл
Щити Низькі

== Mass Effect ==Гет-ракетник- в мирний час інженери, але під час війни - серйозний противник. Улюблена тактика гетів-послабити противника спочатку на відстані, а потім кинути війська ворогові в тил. Ракетники прекрасно виконують першу частину тактики. Обрушуючи на ворогів дощ з потужних ракет, ґети-ракетники знімають щити супротивників і очищають шлях наступаючим військам гетів. Хороші щити, що витримують вогонь противника, і спритність тіла забезпечує Гету пробути на полі бою достатньо, щоб прибрати пару десятків супротивників.

Тактика Редагувати

Гет-ракетник буде майже безперервно стріляти з своєї гвинтівки, час від часу вистрілюючи ракетою.

  • Ухиляйтеся від ракет або тримайтеся в укритті.
  • Застосуйте по ньому саботаж. У такому випадку гет-ракетник втратить можливість для стрільби. Поглинаюче поле змусить його застосовувати постріли ракетами набагато рідше.
  • Він дуже нестійкий. Тривала стрілянина, удар прикладом або біотика може з легкістю збити його з ніг.

Mass Effect 2Редагувати

Шаблон:ВорогME2Мульті ґети-ракетники-противник з яким Шепард стикається в Mass Effect 2. Як і в Mass Effect він має яскраво-червоний колір.

Здібності Редагувати

Атакуючі Редагувати

У бою він покладається на шквал ракетниць ML-77.

Захисні Редагувати

Гет-ракетник має слабке здоров'я. На високих рівнях складності у гета-ракетника будуть щити.

Тактика Редагувати

  • Всі технічні атакуючі вміння проти нього будуть ефективні, так як цей ворог-синтетик. Його здоров'я також буде пошкоджуватися вміннями перевантаження і поглинання енергії.
  • Бойовий дрон, який опинився поруч з ним, може відвернути його і прийняти шкоди на себе. Якщо дрон буде знаходитися поряд з ракетником, то влучення ракети в нього може завдати шкоди самому Гету-ракетнику, а також його союзникам.

Mass Effect 3 Редагувати

270px
Гет-ракетник
Фракція ґети
Тип синтетик
Зброя Пускова установка ML-77
Здоров'я
Щити Шаблон:СложностьMP
Пострілів у черзі 1
Скорострільність 140
Тип ближ. бою Удар прикладом
Пауза б. б. Шаблон:СложностьMP

Гет-ракетник в Mass Effect 3 змінює колір на білий. Також змінюється не тільки зовнішність його зброї, але і тип атаки. Якщо в Mass Effect це була стрільба з імпульсної гвинтівки гетів і рідкісним застосуванням випуску ракети, то тепер гет-ракетник стріляє ракетами постійно, чиї проміжки між пострілами вельми короткі.

Тактика боюРедагувати

  • Будьте в укритті. Не дайте в себе потрапити.
  • Гет-ракетник стріляє рідко, але точно, будьте акуратні.
  • Ракета летить з середньою швидкістю, так що можна ухилитися, якщо помітити вчасно.
  • Перевантаження відмінно справляється з щитами супротивника. А потім як зі звичайним штурмовиком.

Галерея Редагувати

Вороги з Mass Effect
Вороги з Mass Effect 2
Вороги з Mass Effect 3