FANDOM

ME
270px
Гет-Снайпер
ME-Enemy Container-HME-Enemy Container-SME-Enemy Container-S
Тип синтетик
Раса ґети
Озброєння Снайперська гвинтівка ґетів
Здібності Assassination Знищення
Class Power ME2 Icon Глушіння радара
Здоров'я Низьке
Щити Дуже низькі
Складність Середня
Локації Ілос, Ферос, НОВЕРА, Вермайр, деякі інші

ґети-снайпери мають яскраво-коричневе забарвлення броні з червоними деталями. "Око" випускає блідо-блакитне світло. Снайпери ґетів-чудові бійці на відстані.

Тактика Редагувати

  • ґети-снайпери мають маленьку кількість здоров'я, а також щитів, що робить їх вкрай не міцними. Їх щити, як і щити всіх супротивників в Mass Effect, здатні до відновлення з часом. Можна легко померти, намагаючись знищити Гета-снайпера, вийшовши з укриття з низьким запасом здоров'я, а його постріли здатні серйозно пошкодити Мако.
  • Перш ніж вистрілити, на вас буде наведено лазерний пучок світла, що підкаже вам бігти в укриття. Якщо це не можливо, то імунітет, а також здатність бар'єр істотно поліпшать ваші шанси.
  • Саботаж здатний перегріти зброю ґета, зробивши його безпорадним, оскільки другий зброї у нього немає.
  • Навички Гета-снайпера здатні спричинити перешкоди в вашому радарі, якщо ви наблизитесь до нього занадто близько. Поліпшення радара, що встановлюються на зброю, здатні нейтралізувати цей ефект.
  • ґети-снайпери часто займають високі вежі, але, опинившись серед звичайних піхотинців, втрачають ефективність, оскільки мають слабке здоров'я.

Галерея Редагувати

Вороги з Mass Effect