FANDOM

ME2
Шаблон:ІнформаціяME2

Шаблон:ІзображеніяME2

  • Оригінальна назва: Grunt: Rite of Passage.
  • Умови: Після вербування шести супутників і виконання кількох завдань N7.
  • Завдання: Поговорити з Грюнтом на особисту тему.
    • Оновлене завдання: Відправитися на Тучанку.
    • Оновлене завдання: Пройти обряд посвячення.
  • Противники: Варрі, Клікс, крогани з клану Гататог, молотник.

ПроходженняРедагувати

Випустивши Грюнта з колби-інкубатора, незабаром у вантажному відсіку почнуть відбуватися дивні речі. Хвилювання крогана перевищить всі допустимі межі. В особистій бесіді він зізнається у бажанні вбити будь подвернувшегося голими руками; свідомість часто відвідують образи старих битв, чуються голоси полководців. Поки загін знаходиться в русі і б'ється з супротивниками, все приходить в норму, але як тільки настає перерва, стан повертається: закипає кров, пластини сверблять, все навколо перетворюється в шум. Зрозуміти, що відбувається з молодим кроганов не зможе навіть Сузі - не вистачить даних, крогани поширюють медичну інформацію, воліючи зберігати все в секреті. Єдина можливість допомогти Грюнту позбутися невідомого досі тривожного почуття-відправитися на батьківщину кроганов Тучанку, де з проблемою допоможе розібратися новообраний вождь-Урднот Рекс/Урднот Рів (залежить від прийнятого рішення в Mass Effect на Вермайре)

ТучанкаРедагувати

Вожді двох кланів-Урднот Рекс (або Урднот Рів, якщо Рекс загинув в Mass Effect) і Гататог Увенк. З бесіди з вождем стане відомо, що Ґрюнт нічим не хворий, він просто дорослішає. Всі крогани проходять через це стан, схожий на повноліття у людей і Паломництво у кваріанцев. Для позбавлення необхідно пройти обряд посвячення, який долучить бійця до клану: дасть ім'я, право володіти власністю, служити в армії, вставати під командування воєводи, заводити потомство й інші привілеї. Коли Грюнт повідомить, що у нього ніколи не було клану і він вирощений в інкубаторі Окіром, якого виявляється багато міцно ненавидять на Тучанке, раптово збунтується поруч стоїть кроган Гататог Увенк, лідер клану Гататог. Між кланами Урднот і Гататог укладено тимчасове перемир'я до того моменту, поки одна зі сторін не виявиться сильнішим. Йому не сподобаються почуті слова, він спробує протестувати проти рішення Ріва, що дав дозвіл на проходження обряду посвячення. Нічого не добившись, кроган покине місце бесіди і тронний зал, не в силах зносити більш відбувається неподобство.

Урднот Рекс/Урднот Рів дав свій дозвіл лише тому, що Окіра всі добре знають, а його дітище може зміцнити ряди клану і зробити впливовішим. Багатьом, звичайно, прийняте рішення може не сподобатися, однак вождь готовий піти на ризик. Для проведення ритуалу посвяти необхіднопровідати шамана, отримавши вказівки та інструкції про подальші дії. Грюнт або виживе і знайде клан, або помре, іншого варіанту не дано. Шаман знаходиться на другому поверсі, з правого боку від вождя Ріва. Піднявшись по сходах підходимо до шамана для бесіди. Гататог Увенк продовжує чинити перешкоди Грюнту. Він не згоден з прийнятим рішенням і всіляко намагається вказати на допущену помилку, яка може привести до краху традицій, чого не можна допускати ні в якому разі. Шаман віддасть перевагу зайняти сторону свого вождя, інші сперечання ні до чого не приведуть. Розсерджений Увенк кине виклик загону, обіцяючи насолити в майбутньому. В даний момент він буде просто спостерігати за подіями, що відбуваються і насолоджуватися майбутнім обрядом посвячення, оскільки в процес стороннім втручатися заборонено.

Камінь-ключРедагувати

Ухвалення Грюнта в клан Урднот. Обряд посвячення буде проходити на відкритій площадці. Весь час належить пристосовуватися до стрімко мінливої ​​ситуації. Однак для початку Грюнту треба знайти крантта, готового прикрити спину і віддати за нього життя. Після чого залишиться лише проявити свою любов до боїв і випробуваного обов'язково чекає успіх. Давши свою згоду бути кранттом молодого крогана, можна починати. Майданчик для випробувань-останній зруйнований бунтівниками місто Тучанкі, найсвіжіший шрам на обличчі планети.Камінь-ключ, знакове місце, колись був серцем міста, пережив численні війни і натиск часу. Він - міцний, як кроган. Всі бажаючі вступити в клан Урднот повинні зрозуміти камінь-ключ, прийняти і пройти випробування боєм. Кожне нове випробування запускається через камінь-ключ. Якщо камінь-ключ не активний, використовуйте попереднє збереження. Перед початком битви краще оглянути місцевість, зібрати предмети, а вже потім активувати кнопку. Елементи живлення залишаємо на пізні етапи битви, щоб не було потреби шукати заряди.

Файл:Грюнт Обряд посвячення Варрени.png

Перша частина випробувань -численні Варрі. З двох сторін з тунелів будуть лізти Варрі. Відстріл не складе труднощів. Головне - стежити за флангом, щоб не потрапити в оточення цих істот.

Файл:Грюнт Обряд посвячення Кліксени.png

Друга частина випробування-Клікс. Після другого натискання на камінь-ключ з'явиться збирач кліксенов. Через рівні проміжки часу він буде висаджувати по 2 Клікс за раз в різних частинах локації. Головне правило-не підпускати кліксенов близько, щоб не потрапити під вогонь випускається ними при зближенні із загоном. Відстрілюватися краще з відстані. Також знадобляться уміння завдають шкоди такі як деформація, займання і т.д. Слідкуйте за периметром, щоб не пропустити чергову висадку ворогів, інакше ризикуєте потрапити в дуже невигідну положення- опинившись в оточенні, досить складно вижити.

Файл:Грюнт Обряд посвячення Молотільщік.png

Третя частина випробування-молотник. З молотники треба протриматися п'ять хвилин, в ідеалі - вбити його. Стріляємо по ньому бронебійними і вольфрамовими патронами, ухиляємося від отруйних плювків. Ще добре допомагають запальні патрони і важку зброю. Уважно відстежуємо стрімкі переміщення противника по радіусу майданчика. Коли хижак буде мертвий, над головами пролетить корабель, з'являться гості. Гататог Увенк спробує переманити Грюнта в свій клан. Перемогти молотника не вдавалося вже кілька поколінь, останнім героєм, які зробили це, був Урднот Рекс. Вражаюча сила новобранця може вплинути на розклад сил на Тучанке. Незважаючи на те, що Ґрюнт вважається помилкою Окіра і кроганов з інкубатора, він готовий прийняти його в клан Гататог. Проявлену лицемірство образить Грюнта, відмовившись від пропозиції воєначальника, розв'яжеться бій. Перемігши ворога, загін повернеться в табір Урднот. (Якщо ви не вбили молотника, то Гататог просто захоче вбити Грюнта, через те, що він не гідний) Тут пройде остання частина посвяти. Грюнт, нарешті, стане почесним бійцем клану, заслуживши повагу та ім'я. За перемогу над молотники імена переможців будуть пам'ятати вічно. З цього моменту ніщо не здатне перешкодити Грюнту зосередитися на підготовці до головного завдання, битві з Колекціонерами. Сузі також повідомить: після перемоги над молотники надійшло декілька запитів з жіночого табору на спаровування з Грюнтом і один - з Шепардом.

Підсумки місіїРедагувати

Грюнт увійшов в клан Урднот і знайшов душевний спокій.

За соціальною адаптацією крогана в клані Урднот буде встановлено спостереження. Будемо сподіватися, що вірність клану не вплине на вірність капітану. Політична інформація про кланової системі кроганов представляє величезну цінність.

  • Окуляри досвіду:750.
  • Уміння:Оборона.
  • Покращення:Втрати дробовика.
  • Кредити: 15000 знайдених + 15000 від «Цербера».
  • Решта: +2000 платини.
Завдання в Mass Effect 2

<! - Interwiki links ->