FANDOM

ME3
M-12 «Цикада»
ME3 Locust Smg
Тип  пістолет-кулемет
Тип ведення вогню  Автоматичний
Отримати  Пріоритет: Горизонт
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
20 240-300

ОписРедагувати

Цикада модель 12 виробництва «Кіншаса Фабрікейшнс» — компактний пістолет-кулемет, розроблений на замовлення Альянсу, але в даний час широко застосовуваний бандитами і найманими вбивцями. Складний механізм гасіння віддачі і високотехнологічна програма автонаведенія наділяють "Цикади" винятковою для свого класу дальністю і точністю стрільби.

ДодатковоРедагувати

Зброя виробництва "Кіншаса Фабрікейшнс" під назвою "Цикада модель 12", носить зловісне прізвисько "Вбивця двох президентів". Спочатку "Цикада" була спроєктована так, щоб подолати традиційні обмеження пістолетів-кулеметів по дальності стрільби, і створювалася на замовлення Альянсу систем, якому вимагалося легка зброя для застосування на планетах з високою гравітацією.

Швидкість кулі в сучасній зброї вже наблизилася до максимально можливої, і тому проєктувальники "Цикади" спочатку прагнули підвищити точність стрільби, знизивши віддачу. Вони вбудували в корпус "плаваючу платформу", що знижує віддачу і минимизирующую вібрацію зброї. Стовбур, магазин, патронник і механізм затвора розташовані на цій платформі, що поглинає коливання пружинами і демпферами. Завдяки цьому, корпус при стрільбі настільки стабільний, що на ньому можливе використання програм автонаведенія, зазвичай застосовуються лише для високоточної зброї.

Здатність "Цикади" вражати укриті щитами мети стала широко відома після знаменитого інциденту. У 2176 службовець патентного бюро з Вірджинії Майкл Мозер Ленг проніс "Цикади" в наплечной відеокамері на фотозйомку президента Сполучених Північноамериканських Штатів Енріке Агілара і прем'єр-міністра Китайської Народної Федерації Ін Сюна. Вистріливши з відстані приблизно в 25 метрів, Ленг першим пострілом пробив захищають сцену кінетичні бар'єри, а потім, коли Сюн, не рахуючись з небезпекою, відштовхнув Агілара з лінії вогню, наступні кулі Ленга пройшли через тіло прем'єр-міністра наскрізь і смертельно поранили обох політиків.

Використання Редагувати

Отримання Редагувати

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Upgrade Assault Rifle Magazine Upgrade ME3 SMG High Caliber Barrel ME3 SMG Heat Sink ME3 SMG Scope Upgrade ME3 Power Boost SMG ME3 Upgrade Assault Rifle Stability Damper ME3 SMG High-Velocity Barrel