FANDOM

Снайперська гвинтівка MEI

M-29 «Ікло» - снайперська гвинтівка розроблена для потреб армії і поліції. З кожним натисканням спускового гачка "Ікло" робить відразу три постріли, настільки швидких, що всі три снаряди лягають в ціль за час зсуву стовбура всього лише один міліметр. Це дозволяє збільшити забійну силу зброї без шкоди для точності.

ПокращенняРедагувати

  • Рівень 1
    Базові функції.
    • Вартість: 1500 кредитів.
  • Рівень 2
    Тріклопічні сканери збільшують точність зброї за рахунок квантового перевипромінення світла через мережу з нановолокон. Спосіб виготовлення цього пристрою, розповсюджуваного на чорному ринку батаріанцями, ретельно охороняється.
    • Вартість: 500 кредитів.
  • Рівень 3
    "Корона" покращує відведення тепла від стовбура за рахунок прямого введення в нього вуглецевих молекул і нульового елемента. Розроблена саларіанцями технологія активно використовується «Цербером».
    • Вартість: 1000 кредитів.
  • Рівень 4
    Патрони "Вдоводіл", будучи модифікацією розривних, завдають величезної шкоди цілі. У контрольованому Цитаделлю космосі ці дорогі боєприпаси заборонені.
    • Вартість: 2000 кредитів.
  • Рівень 5
    Бронебійні патрони марки IX розроблені спеціально для знищення супротивників у бронежилетах. Кожен такий патрон при влучанні в ціль створює вибухове поле ефекту маси, невидиме для неозброєного ока.
    • Вартість: 3000 кредитів.