FANDOM

M-300 «Клеймор»
ME3 Claymore Shotgun
Тип  Дробовик
Виробник  «Гане-Кедар»/кроґани
Тип ведення вогню  Напівавтоматичний
Отримати  Аттичний траверс: Рахни
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
1 8

ОписРедагувати

M-300 «Клеймор» (англ. M-300 Claymore) - дробовик, який був розроблений людської компанією Гане-Кедар. Прототип мав чудові характеристики, але все псував один істотний недолік - віддача була здатна зламати людині руку, навіть якщо той був у бойовому скафандрі. Доводити до розуму зброю не стали, після чого визнана неперспективною розробка невідомим чином потрапила до кроґанів. Ті зуміли гідно оцінити всю міць цієї зброї, а з силою і міцністю кісток у цієї раси проблем зроду не виникало. Дробовик поліпшили декількома кроґанскими технологіями і почали випускати невеликими партіями. З тих пір ця зброя стала серед кроґанів символом досвідченого і сильного воїна.

І хоча "Клеймор" - дуже потужний... пістолет (звичайно, пістолет він тільки для кроґанів, для інших - непідйомний дробовик), на ринку він не надто затребуваний. І от, після вдосконалення в системі сервомоторів, компенсуючих віддачу, "Клеймор" повертається на галактичний ринок. Наразі, заради залучення клієнтів, його ціна сильно занижена.

ВикористанняРедагувати

M-300 «Клеймор» можуть використовувати: Джеймс Вега, Талі, Аріа Т'Лоак, Урднот Рекс, Ґрюнт, Джейкоб Тейлор, Джек.

ОтриманняРедагувати

На самому початку місії Аттичний траверс: Рахни в поруч розташованій будівлі.

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 Upgrade Sniper Rifle Spare Thermal Clip ME3 Shotgun Shredder Module ME3 Shotgun Blade Attachment ME3 Shotgun High Caliber Barrel ME3 Shotgun Smart Choke ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Assault Rifle Omni-Blade ME3 Shotgun High-Velocity Barrel