FANDOM

МотикаІконка
Невідомо
М96 Мотика
Тип Штурмова гвинтівка
Точність Висока
Віддача Низька
Тип ведення вогню Напівавтоматичний
Скорострільність Середня
Час перезарядки 1.5 сек.
Пошкодження
Базові пошкодження Невідомо
Пошкодження броні x1.3
Пошкодження щитам x1.2
Пошкодження бар'єрам x1.2
Боєприпаси
Обойма 16
Макс. боєприпас Первинний Немає
Запас у броні 70
Після оновлення н/д
Максимум н/д
Боєприпасів у підзарядці 11 - 26

Опис Редагувати

M-96 «Мотика» (англ. M-96 Mattock) - потужна напівавтоматична штурмова гвинтівка. Це своєрідний гібрид снайперської і штурмової гвинтівки. Хочете штурмову гвинтівку з нульовою віддачею? Снайперську гвинтівку без оптики для середніх дистанцій? Будь ласка - M-96 «Мотика» працює на два фронти. Однаково ефективна проти броні, щитів і бар'єрів.

Отримання Редагувати

У Mass Effect 2 - DLC: Комплект «Вогнева міць». Доступно відразу після установки в збройовому шафці.

Використання Редагувати

Гвинтівку М-96 Мотика можуть використовувати: Ґрюнт, Ґаррус, Самара, Легіон, Заїд.

Mail
Відправник: Привид
Тема: Важка гвинтівка "Мотика"

Шепард,

Міранда і СУЗІ днями працювали з даними аналізу бою і СУЗІ прийшла до цікавого висновку: їй здається, що в гонитві за новим і сучасним ми забули про перевірені старі технології. Взагалі-то я не дуже схильний звертати увагу на такі ідеї, але якщо штучний розум критикує тебе за любов до високих технологій, про це варто задуматися.

Прийнявши цю думку, ми доставили на «Нормандію» кілька важких гвинтівок M-96 «Мотика». Вони перероблені під роботу на термозарядах, але в іншому це ті ж надійні старі гвинтівки, які колоністи використовували протягом десятиліть.

Доброго полювання!