FANDOM

M-98 Вдова
ME3 Widow Sniper Rifle
Тип  Снайперська гвинтівка
Тип ведення вогню  Одиночний
Отримати  Пріоритет: Тесія
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
1 7

Опис Редагувати

Кілька конструкторських бюро витратили масу коштів на модифікацію снайперської гвинтівки "Вдова". Завданням було зменшити віддачу при стрільбі (вона досить сильна, щоб зламати руки будь-якому несінтетіку), зберігши при цьому вогневу міць зброї ґетів. Після безлічі невдалих спроб, одна з фірм зуміла поставити на галактичний ринок придатну для використання модель.

ВикористанняРедагувати

M-98 «Вдова» можуть використовувати: Ешлі Вільямс, Ґаррус Вакаріан, Заїд Массані.

Отримання Редагувати

Тесія, аванпост "Тайкіс". Біля снайперів азарі, приблизно в середині місії.

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 Upgrade Sniper Rifle Concentration Module ME3 Upgrade Sniper Rifle Spare Thermal Clip ME3 Upgrade Sniper Rifle Extended Barrel ME3 Upgrade Assault Rifle Penetration Module ME3 Upgrade Sniper Rifle Enhanced Scope ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Sniper Rifle Thermal Scope ME3 Sniper Rifle High-Velocity Barrel

Зауваження гравців Редагувати

  • Widow mod

    "Вдова" на збройовому столі

    Гвинтівка для середніх і дальніх дистанцій, що володіє неперевершеною потужністю і точністю, що робить її набагато кращим аналогом "Богомолу". Призначена для боротьби з легкої технікою противника, незамінна при стрільбі по цілях, захищеним щитами, бар'єрами або бронею (летально ефективна проти мародерів Женців і центуріонів «Цербера»). Зброя просто створена для стрільби по міні-босам. Разом з «Дротиком» і «Клеймором» має найвищі показники шкоди в грі не у важкої зброї. При відповідних модифікаціях вбиває майже кожного супротивника з першого разу. Мінус один - істотна вага.
  • Походження гвинтівки кілька затуманила: достеменно відомо, що ґети "визнали її досить ефективною" і стали використовувати в Ранкової Війні з кваріанцамі. Це побічно означає, що не вони розробили цю систему. Імовірно, використовуючи гетів в якості робочої сили, кваріанци також використовували синтетиків в якості охоронців або інших бойових одиниць (які потрібні в будь-якому суспільстві), не ризикуючи своїми життями. Ймовірно, М-98 була розроблена як зброя, доповнює мобільну платформу ґетів. А не маючи можливості використовувати її в Ранкової Війні через потужну віддачу, кваріанці переключилися на інші види озброєнь і на багато років забули про зброю, в поспіху покидаючи планету.
  • "Вдова" здатна пробити захист Атласа. Одного пострілу в кабіну досить, щоб убити пілота.
  • При вбивстві відкидає тіло в напрямку пострілу.
  • Середня вага і високий шкоди - одна з кращих снайперських гвинтівок.
  • Проникаюча здатність - півметра.
  • Штраф шкоди без прицілювання становить 50%.
  • При проходженні одиночній кампанії M-98 "Вдова" є одним з ідеальних варіантів для озброєння володіють відповідними навичками напарників (Ґаррус, Ешлі), оскільки останні мають необмежений запас термозарядов і не отримують від великої маси зброї штрафу до швидкості відновлення навичок, таким чином за замовчуванням повністю нівелюючи основні недоліки гвинтівки.