FANDOM

PL
Paragon Lost Logo
Paragon Lost Poster

Mass Effect: Paragon Lost - анімаційний фільм спільного виробництва BioWare, FUNimation, TO Entertainment і Production IG Вийшов 27 грудня 2012 року. Є першим фільмом про всесвіт Mass Effect.

Про стрічку Редагувати

Mass Effect: Paragon Lost є приквелом до гри Mass Effect 2. Події відбуваються в проміжку між загибеллю першої Нормандія (SR-1) і воскресінням Шепард(а) тобто в 2184. У центрі сюжету - початок кар'єри офіцера Альянса Джеймса Веги. Джеймс входить в склад елітного загону спецназу Альянсу «Дельта», коли над людськими колоніями в системах Термінус нависає таємнича загроза, відома як Збирачі. Перебуваючи на службі у віддаленій колонії, Вега і його напарники повинні захистити колонистів від вторгнення прибульців, які намагаються викрасти їх.

Дізнайтеся більше про всесвіт Mass Effect, заглянувши в недавнє минуле нового героя серії!

Трейлер Редагувати

Сюжет Редагувати

2183. Бій з работорговцями Редагувати

2185. Напад Збирачів Редагувати

Альянс Систем постачає на Фел Прайм сучасні системи ПВО та кінетичні бар’єри. Місцевий військовий контингент не розуміє з якого дива військові шишки так розщедрилися, адже за останні 2 роки видалися напрочуд спокійними. Офіційних пояснень не було, єдиним поясненням були чутки про безслідні зникнення цілих колоній.

Одного дня система спостереження Фел Прайма виявляє на орбіті планети з’являється величезний непізнаний корабель, що прямує прямо до людської колонії.

Загін Дельта на чолі з лейтенантом Вегою в цей час знаходився поза колонією, забезпечуючи безпеку археологічних розкопок, які проводила Трії Нувані. Почувщи тривожний сигнал, спецпризначенці разом з вченою азарі спішно повертаються до колонії. Проникнувши до колонії через нижні рівні, вони зустрічають безліч паралізованих колоністів яких патрулі Збирачів методично транспортували до свого корабля. В таких умовах годі було навіть пробувати допомогти цивільним, тож Джеймс пропонує інший план дій.

В той час як частина загону відволікає увагу чужинців підривом запасів палива, Вега разом з Трією під прикриттям другої частини бійців проникає до пульта керування оборонним знаряддям, маючи намір вивести з ладу корабель Збирачів. Але поки йде накопичення заряду гармати, азарі відмовляє лейтенанта стріляти повним зарядом, посилаючись на ризик зашкодити викраденим колоністам. Джеймс погоджується, але постріл виявляється надто слабким, щоб пробити щити велетенського зорельота. А другої спроби Збирачі їм вже не дали.

Загін відступає на нижні рівні, де зазнає перших втрат: Камілла та Мейсон гинуть, а Асекса паралізує токсином. Завдяки інформації Месснера, якій виявився агентом «Цербера», Нікі вдається знайти ліки від паралічу, які тестують на Асексі. Під тиском Збирачів солдати знов змушені відступати – цього разу на поверхню, і по дорозі звільняють полоненого Бруда. Вдячний кроґан відводить загін до свого прихованого човника на якому вони, добряче розігнавшись, таранять корабель збирачів. Проникнувши таким чином всередину велетенського зорельоту, бійці летять до ймовірного розташування колоністів, попутно розстрілюючи численних чужинців.

Через зраду Месснера, який вистрілив в пілота-кроґана, човник зазнає аварії, а весь загін паралізують укуси рою шукачів. Вега приходить до тями саме в той час, коли зрадник уводить Трію. Він вбиває тюремника-збирача, після чого разом із соратниками озброюється. Виявляється, що Джеймс підмішав антидот у питво, яке загін розпив перед останньою атакою. Дози, яка досталася кожному, виявилося замало, щоб забезпечити повний імунітет, але вистачило, щоб швидко здолати токсин.

Спецпризначенці розпорошують ліки по всьому кораблю, що приводить бранців до тями. Джеймс пробивається на місток зорельота, де з’ясовує, що весь напад на колонію був влаштований Месснером – «Церберу» були потрібні таємниці Збирачів, які йому вдалося записати на носій даних завдяки Трії. Під час стрілянини азарі із цінними данами зачиняють в капсулі, яку Збирачі викидають у космос.

Спричинений бойовими діями вибух виводить з ладу двигуни корабля, і той разом із Трією починає падати на планету. До згоряння в атмосфері залишається зовсім обмаль часу, тож Джеймсу доводиться обирати між порятунком життів колоністів Фел Прайм та інформацією, завдяки якій Альянс зможе врятувати мільйони людей. З огляду на це лейтенант прямує на порятунок Трії, чим прирікає на загибель людей, що вірили в нього до самісінького кінця.

Пізніше Вега отримав відзнаку та підвищення, але сам він так і не зміг пробачити собі прийняте рішення.

Персонажі Редагувати

Загін "Дельта"Редагувати

КолоністиРедагувати

АнтагоністиРедагувати

Галерея Редагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • Цікаво, що за сюжетом фільму Крейсер Збирачів і керуючий ним Головний Збирач знищуються. Це означає, що Женці створили більше, ніж одного Головного Колекціонера, можливо, є й інші.
  • У фільмі відсутній Стівен Кортез, хоча Джеймс говорить, що вони разом служили на Фел Прайм.
  • Аніме є спільною роботою американського видавця Electronic Arts, канадської студії Bioware і японської студії Production IG
  • Mass Effect: Paragon Lostє передісторієюMass Effect 2і продовженнямMass Effect 1, в якому проливається світло на кар'єру солдата Альянсу Джеймса Веги.

Всесвіт Mass Effect
Трилогія Mass Effect Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3
Інші ігри Mass Effect: AndromedaMass Effect: GalaxyMass Effect: InfiltratorMass Effect 3: Datapad
DLC Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3
Книги ОдкровенняСходженняВідплатаОбман
Комікси СпокутаНашестяРозслідуванняЕволюціяЗасудженняВторгненняБатьківщинаБласто: Вічність назавждиMass Effect: Той, хто краще за всіх смієтьсяПідставаMass Effect Library EditionВідкриття
Фільми Paragon Lost
Закриті проекти Mass Effect: Team Assault