FANDOM

Логотип тренувальної програми N7

N7професійний військовий код Альянсу Систем, де "N" означає війська спецпризначення, а "7" відповідає вищому рівню кваліфікації. Це відзнака персоналу Альянса, хто закінчив програму Міжпланетної Бойової Підготовки (МБП).

Бійців вищої квалификациї готують по спеціальній программі в Арктурскій Академії. Зазвичай бійці N7 мають приписку до флоту Альянса.

Навчання N7 Редагувати

Міжпланетна Бойова Підготовка (МБП) – вища школа Альянсу Систем, кузня кадрів для бойових офіцерів та кращіх бійців людства. Міжпланетна Бойова Академія, відома також як "N-шокла" або "вілла", набирає офіцерів з усіх родів військ Землі, для проходження виснажливого курсу на Віла Мілібар в Ріо-де-Жанейро.

Спочатку, кандидати тренуються протягом більш 20 годин на добу, керуючи малою бойовою командою через ворожу місцевість з умовах браку сну та їжі. Стажерам, які добре себе проявили нараховується внутрішня відзнака N1 і пропонується продовжити навчання.

Подальші курси – від N2 до N6 – передбачають здобуття навичок ведення бою в умовах нульової гравітації, військового вільного падіння (парашутного), польоту на реактивних ранцях, бойового дайвінгу, лінгвістики (мовознавства), та невідкладної травматологічної допомоги для людей та чужинців.

Вищий рівень тренувань, N6, передбачає справжній бойовий досвід в зонах бойових дій по всій галактиці. Якщо стажер виживає у всіх цих сценаріях в "захопливе (Чудове) та ефективний спосіб", він (або вона) нарешті отримує жадану відзнаку N7. N7 – є єдиною відзнакої МБП, яку можна носити на польовій формі або мундирі.

Немає жодної ганьби в провалі N курсів – випробування настільки екстремальні, що навіть "відбраковані" зі стадії N1 кваліфікації офіцери отримують чудові перспективи для подальшого кар'єрного росту. Загальний престиж від самого відвідування Академії допомагає стримувати стажерів від надмірних ризиків в гонитві за більш високою нагородою.

Незважаючи на те, що МБП не гарантує стрімкого підвищення, загальновідомо, що ті офіцери, що спромоглися завершити програму, зазвичай чудово підходять до керівних посад.

Спорядження Редагувати

Програма N7 є своєрідним "брендом" ВКС Альянсу. Так Ії випускники часто носять на броні та одязі відзнаки N7, крім того під цим індексом випущена ціла серія елітного озброєння для бійців Альянсу.

Обладунки Редагувати

Броня «Онікс» та Броня N7 «Захисник» мають відзнаку N7 та прикрашені відповідною червоною емблемою на правому плечі. Емблему N7 видно на грудях всіх частинах модульної броні Шепарда за винятком кіраси «Боривітер» та Нагрудник «Розенков Матірієлс»

Зброя Редагувати

Станом на 2186 рік розроблена Альянсом Систем зброя за маркою N7 отримала широке застосування.

Спецпідрозділ N7 Редагувати

Протягом вторгнення Женців, союзні війська для служби на передовій почали рекрутувати усіх: солдатів та найманців. З найдосвідченіших оперативників створили загони для охорони об'єктів, евакуації цивільних та боротьби з «Цербером» або Жецями в глибиі ворожої території. Оскільки з початку на чолі таких загонів стояли командос N7, дуже скоро їх охрестили "Спецпідрозділом N7". З огляду на зразкову службу та видатну хоробрість цих команд, а також в якості шани їхнім зусиллям, командування Альянсу не стало на заваді поширенню цієї неофіційної назви.

Загони спецпідрозділу N7 додати до військових активів у війні з Женцями.

Класи N7 Редагувати

Протягом вторгнення (навали) Женців, багато випускників N7 для цієї асиметричній війні почали вивчати інші спеціальності та приєдналися до загонів спецпідрозілів N7.

Відомі представники N7 Редагувати

Відомі операції N7 Редагувати

  • Новини від Емілі Вонг на Цитаделі в 2185 зазначають, що загони командос N7 були розгорнуті у батаріанському просторі за допомогою стелс фрегата классу Нормандія.
  • Протягом Війни з Женцями Шепард може прийняти участь у декількох N7-операціях, як частині ініціативи спецпідрозілу N7.

Загальна інформація Редагувати

  • Згідно з Mass Effect Art Books, червона деталь на емблемі символізує людську кров, яку Шепард має пожертвувати, щоб зупинити Сарена Артеріуса. Червона смужка також історичне посилання до червоних смужок, що носили командири під час ранніх космічних міссій, задля більшої примітності.
  • Досягнення "Медаль Доблесті" (завершення Mass Effect на Божевільному рівні складності) розблокує Gamerpic N7.
  • Символ доступний в ряді об'єктів від одягу до різних предметів на BioWare Store.
  • Першоджерелом назви та логотипа став зовнішній вигляд лижних кріплень N77.

Інше Редагувати