FANDOM

ME
ME2
ME3
X3M
Shuttles
Назва UT-47A «Кадьяк»
Клас Десантний човник
Раса люди (в основному)
Належність Альянс Систем
«Цербер»
Статус Знаходиться на озброєнні

X3M (також скайкар, аерокар) — швидкісний транспорт, призначений для переміщення в мегаполісах і на космічних станціях. Аерокар включає в себе пасажирський салон і відсік двигуна. У салоні є чотири місця, один з яких призначений для пілота. Пілот контролює рух Аерокар за допомогою адаптивного інтерфейсу. Верхня частина Х3М розділена на дві частини-центральна відкидається частина, і дверної відсік. Вікна транспортного засобу можуть бути затемнені за бажанням пасажирів. У зв'язку з обмеженим місцем для зберігання, пасажири обмежені у перевезенні речей. Задній відсік має пропульсивний привід, що приводить в дію поле ефекту маси.

Аерокар в середньому пролітає трохи більше 7 кілометрів за 10 хвилин. Відносна повільність і невелика довжина Х3М дозволяє пілоту добре орієнтуватися і припарковував в обмеженому просторі. Також цим човникам потрібна невелика зона посадки.

ЦитадельРедагувати

X3M використовуються для перевезення пасажирів по космічній станції Цитадель. Аерокар є державною власністю, і тому вони обмежені в біотичних підсилювачах і в озброєнні для більшої безпеки. Х3М заплановані на транзитний виїзд з депо кожні 10 хвилин. Права переважного проїзду та маршрути польотів для вхідного і вихідного подорожей були створені для безпечного проходу Аерокар.

ОмегаРедагувати

X3M зберігаються на транспортних складах. Ці склади знаходяться біля зупинок на траєкторії польоту, встановлених на Омезі. Команда капітана Шепард(а) використовує Аерокар для місії Досьє: Архангел. Деякі X3M перебувають у приватній власності фізичних осіб, наприклад у Архангела, і зберігаються в гаражі в приватному володінні.

ІлліумРедагувати

На Іліумі велика частина аерокарів в таких містах як Нос Астра, складається з X3M. Сотні, якщо не тисячі аерокар можна побачити рухомими в упорядкованих смугах по всій Ніс Астра. Аерокари використовуються в місіях Досьє: Юстіцар, Досьє: Вбивця, Міранда: Диво-дитина і Лігво Тіньового Ділка.

МісіїРедагувати

ПриміткаРедагувати